Om oss
Preoday startet opp i Norge i år 2015 og har siden den gang levert en premium løsning for takeaway system til restauranter.
I 2020 fusjonerte Preoday med QikServe. Vårt mål er å sammen kunne levere de beste løsningene for digital bestilling.
46 66 46 60
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Vi hjelper deg med oppsett av meny, åpningstider og oppsett for utkjøring. Vi utvikler appene og får de godkjent av Apple og Google. Det du må gjøre selv i første omgang er å opprette en Apple Developer Account her: https://developer.apple.com/programs/enroll/
Ja, du kan ha så mange restauranter du ønsker i samme app. Dette er ofte en fordel for restauranter som er med i en kjede, da det er enklere å markedsføre en enkelt app.
Ja, vi har gratis telefon og e-post support for alle våre kunder! Vi oppdaterer også appene dine regelmessig uten ekstra kostnader, slik at du får alle nye funksjoner. Dette gjøres av oss automatisk når det kommer nye funksjoner eller det er andre forbedringer av systemet.
Du kan velge mellom betaling ved levering/henting eller betaling med kort i appen. Vi bruker Stripe til håndtering av kortbetaling, det vil si at du får pengene rett inn på din konto! Hos Stripe er det gratis å opprette konto, de tar 2,4% + 2,00 kr per transaksjon. Vi har også Vipps integrasjon.
Dere må selv markedsføre og fortelle deres kunder om deres apper. Vi er behjelpelig med tips til hvordan du kan gjøre dette på best mulig måte, da vi har en del erfaring med hva som virker og ikke.
Ja, push meldinger kan sendes til kunder via kontrollpanelet. Her finnes det også muligheter til å sortere kundene, slik at det enkelt kan velges den gruppen man ønsker å sende til. Brukes for eksempel til markedsføring av tilbud o.l.
Dersom kunden forhåndsbetaler for ordren må denne legges inn i kassen manuelt. Dette gjelder for de som ikke har en pos integrasjon, da vil dette gjøres automatisk.